Spletno predavanje je organizirano v okviru projekta P5 - Innobroker, ki predstavlja »Javno zasebno partnerstvo za javna naročila inovacij v okviru modela Innobroker«. Projekt se zavzema za razvoj, pospeševanje, uvajanje, potrjevanje in prikazovanje samozadostnega vseevropskega poslovnega modela in platforme, ki temelji na ekosistemu storitev posredovanja pri javnem naročanju inovacij. Predstavlja mobilizacijo in združevanje zainteresirane javnosti, kupce, vodilna mala in srednje velika podjetja ter novoustanovljena podjetja v EU ter pomaga pri utiranju poti za izvajanje učinkovitega, sodelovalnega in usklajenega niza transnacionalnih ponudb javnega naročanja inovacij, usmerjenih v zagonska in mala in srednje velika podjetja prek poslovnega modela javno-zasebnega partnerstva (P5 je posrednik pri nabavi inovacij).
»OSNOVE JAVNEGA NAROČANJA INOVACIJ Z VIDIKA JAVNIH NAROČNIKOV IN PRIPRAVA POSTOPKA ODDAJE JAVNEGA NAROČILA«
Kratek povzetek: Predstavili vam bomo osnovni koncept javnega naročanja inovacij in razjasnili njegov potek s prikazom praktičnega primera priprave postopka naročanja.
PROGRAM:
Za vsako posamezno fazo bo prikazan pristop s konkretnimi nasveti za pripravo in izvedbo. Med drugim bo prikazan tudi primer izdelane dokumentacije postopka naročanja in končna inovativna rešitev.
O predavatelju:
Denis Premec je vodja projektov v Regionalni energetski agenciji Sjever in svetovalec s področja upravljanja z energijo. Ukvarja se s področjem globinske in energetske prenove stavb ter s področjem uvajanja obnovljivih virov energije. Je odgovoren za vse stopnje priprave in izvedbe projektov: izdelava specifikacij za projektiranje, naročanje in upravljanje s postopkom projektiranja, priprava in izvedba javnega naročanja del, spremljanje in vodenje projektov prenove stavb in uvedbe rešitev OVE ter sofinanciranje projektov URE in OVE. Redno sodeluje pri postopkih javnega naročanja in je vodil projektno skupino projekta Prominent MED, ki je pripravila in izvedla prvi postopek javnega naročanja inovacij na Hrvaškem.
Informacije o dogodku:
Izvedba brezplačnega spletnega predavanja bo potekala 12. 12. 2023 od 10:00 do 11:30 preko spletne aplikacije ZOOM in bo v slovenskem jeziku.
Vabljeni vsi zainteresirani, predvsem pa je spletni seminar namenjen predstavnikom javnih naročnikov (kot so npr.: tehnološki parki, skupnosti različnih šol in šolskih centrov, DIH, GZS, direktorat ali druge institucije za javna naročila…).
Podobni spletni seminar bo izveden tudi 17. 1. 2023, kjer bodo ciljna skupina mala in srednje velika podjetja ter zagonska podjetja.
Udeležba na dogodku je BREZPLAČNA. Obvezna je predhodna spletna prijava (na dnu te strani), saj boste na vaš e-naslov prejeli spletno povezavo do dogodka ter navodila glede izvedbe. V primeru odjave le-te, prosim, sporočite.
Kontakti:
Projektna pisarna:
Ana Dragičević, moderatorka in vodja skupine za pridobivanje evropskih in drugih finančnih sredstev: (01) 58 30 828, ana.dragicevic@ozs.si
Jana Franetič, višja strokovna sodelavka, skupina za pridobivanje evropskih in drugih finančnih sredstev: (01) 58 30 525, jana.franetic@ozs.si
Vas zanima več o novici ˝Spletni seminar »Osnove javnega naročanja inovacij in priprava postopka oddaje javnega naročila za javne naročnike,«˝? Napišite nam vaše vprašanje ali vstopite v kontakt neposredno.
Pripravljamo tedenske e-novice, s katerimi obveščamo o najpomembnejših aktivnostih.
Povezava do spletne strani evropske kohezijske politike v Sloveniji: https://evropskasredstva.si