V sodobnem okolju, prepletenem z raznovrstnimi komunikacijskimi in trženjskimi kanali, je razumevanje odločitvenega procesa potrošnika še kako pomembno. S pomočjo analitike lahko bolje merimo in razumemo vedenje potrošnikov, kar posledično vodi do boljših poslovnih odločitev in učinkovitejšega trženja.
Vsebina
Kakšna je vloga analitike v marketingu?
Kaj vse nam analitika omogoča?
Kako lahko z analitiko izboljšam svoje poslovne odločitve?
Kako lahko spremljam svoje potrošnike skozi njihov odločitveni proces?
Kako lahko spremljam in izboljšam uporabniško izkušnjo?
Kako postaviti ogrodje spletne analitike?
Program
Razlogi za uporabo spletne analitike.
Pomembni termini za uporabo Google Analytics in branje poročil.
Implementacija Google Analytics kode na spletno stran.
Struktura Google Analytics računa.
Merjenje konverzij na spletni strani.
Nastavitev ciljev (Goals) v orodju Google Analytics.
Kako zaznati, kaj je potrebno optimizirati na spletni strani?
Analitika skozi odločitveni proces potrošnika.
Kako prilagoditi vsebino spletne strani različnim fazam v odločitvenem procesu potrošnika?
Pregled najpogostejših poročil znotraj Google Analytics orodja.
Analitika za spletne trgovine (Enhanced ecommerce).
Cilji delavnice: udeleženci spoznajo razloge za uporabo spletne analitike in merjenj konverzij na spletni strani. Naučijo se postaviti cilje analitike. Pridobijo znanje za upravljanje analitike za spletne trgovine. Gradivo Udeleženci prejmejo gradivo delavnice po e-pošti v roku treh dni po opravljeni delavnici.
Trajanje delavnice: 3 ure s premori.
Prijave sprejemamo do ponedeljka, 21. 6. 2021 do 12. ure.
Število mest je omejeno.
Prijave potekajo izključno elektronsko.
Delavnica ne bo snemana, zato posnetek ne bo na voljo.
S prijavo na dogodek se strinjate s Pogoji uporabe storitev SPOT Svetovanje JV Slovenija.
Vas zanima več o dogodku ˝Z Google Analitiko do boljših poslovnih odločitev˝? Napišite nam vaše vprašanje ali vstopite v kontakt preko telefona.
dr. Marijeta Kobetič22. 06. 2021
10.00 uri
Predavatelj
Boštjan Hozjan je soustanovitelj podjetja Red Orbit in velja...
Preberi več ➝
Predavatelj
Boštjan Hozjan je soustanovitelj podjetja Red Orbit in velja za enega izmed vodilnih strokovnjakov in poznavalcev spletne analitike v regiji.
S spletno analitiko se ukvarja že od leta 2005, skozi mešanico različnih projektov pa je pridobil neprecenljive izkušnje s tega področja. Z njenim razumevanjem pomaga podjetjem do učinkovitejših marketinških kampanj in predvsem do boljših poslovnih odločitev in ustvarjanja vrednosti.
Povezava do spletne strani evropske kohezijske politike v Sloveniji: https://evropskasredstva.si